Zasady zakupu węgla w preferencyjnych cenach w Gminie Grybów
W związku z przystąpieniem Gminy Grybów do zakupu paliwa stałego z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych zlokalizowanych na terenie Gminy do dnia 30 kwietnia 2023 r. poniżej przedstawiamy informacje i procedury związane z zakupem węgla przez mieszkańców naszej Gminy.
Procedura zakupu węgla:
- Złożenie wniosku.
- Weryfikacja wniosku i sprawdzenie pod względem formalnym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
- Powiadomienie Wnioskodawcy o zakwalifikowaniu się do zakupu preferencyjnego węgla.
- Zapłata za węgiel przez Wnioskodawcę zakwalifikowanego do zakupu preferencyjnego.
- Odbiór węgla przez Wnioskodawcę, we wskazanym przez Gminę punkcie lub dowóz przez skład do mieszkańca.
UWAGA: Do ceny węgla nie wlicza się kosztów transportu węgla, z miejsca składowania w gminie do gospodarstwa domowego. Koszt transportu węgla ze składu do gospodarstwa domowego ponosić będzie mieszkaniec.
Co nastąpi po złożeniu wniosku ?
- Jeśli wniosek zostanie zweryfikowany pomyślnie, osoba z Urzędu Gminy Grybów skontaktuje się z Wnioskodawcą na numer telefonu podany we wniosku, celem potwierdzenia i podania sposobu płatności za węgiel. Wnioskodawca zostanie poproszony o uiszczenie zapłaty w kwocie 1 950,00 zł/t w terminie trzech dni roboczych od dnia poinformowania. Brak wpłaty w/w terminie będzie jednoznaczny z rezygnacją Wnioskodawcy z zakupu węgla w preferencyjnej cenie.
- Od dnia 03 kwietnia 2023 r. zapłaty można dokonać na 2 sposoby:
- Przelewem na konto – nr: 62 8797 0003 0000 0000 0101 0051 – w tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko, adres wnioskodawcy.
Osoba wpłacająca przelewem zgłosi się z potwierdzeniem dokonania płatności celem odebrania faktury uprawniającej do wydania towaru.
- Gotówką - w kasie Urzędu Gminy Grybów w godzinach od 8:00 do 14:00.
- Węgiel może odebrać tylko Wnioskodawca lub osoba pisemnie upoważniona przez Wnioskodawcę. W obu przypadkach należy legitymować się dowodem tożsamości.
- O miejscu odbioru węgla Wnioskodawca zostanie poinformowany w momencie otrzymania faktury. Wskazany punkt obioru poinformuje telefonicznie Wnioskodawcę o terminie odbioru węgla ze składu.
UWAGA!
Nie należy dokonywać płatności za węgiel, dopóki weryfikacja wniosku nie zostanie potwierdzona telefonicznie przez osobę upoważnioną z Urzędu.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: tel. 18 448-42-23