KARTA USŁUGI IR-01
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów
I. OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
Wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów.
Z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Grybów można zapoznać się na stronie internetowej: www.sip.gison.pl/grybow
II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
1. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2.Załącznik: aktualna mapa wskazująca dokładną lokalizację działki i jej granice.
III. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będzie można otrzymać po uiszczeniu stosownej opłaty skarbowej.
• Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego:
a) do 5 stron - 30 zł
b) powyżej 5 stron - 50 zł
• Wydanie wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego:
a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą
stronie formatu A4 - 20 zł
b) nie więcej niż - 200 zł
• Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Gminy
Nr 54 879 700 030 000 000 001 010 001 lub w kasie Urzędu Gminy Grybów
w godz. 8.00 do 14.00
IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA STANU SPRAWY:
Stan sprawy można sprawdzić:
- pod nr telefonu 18 448-42-30, 18 448-42-31
- osobiście w siedzibie Urzędu, pok.13
w godzinach urzędowania
poniedziałek-piątek- 7.15-15.15
V. INFORMACJA DOTYCZĄCA SPOSOBU ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Drogą pocztową lub bezpośrednio na dziennik podawczy Urzędu Gminy Grybów, pok. 2- parter
VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA FORMY ODBIORU DOKUMENTU KOŃCZĄCEGO POSTĘPOWANIE:
Odbiór osobisty lub drogą pocztową.
VII. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie, nie później niż 7 dni od daty otrzymania wniosku o wydanie zaświadczenia
(w przypadku, gdy wydanie zaświadczenia nie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego - art.218 § 2 KPA)
VIII. OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
Nie występuje
IX. JEDNOSTKA/ OSOBA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE:
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Maria Rolka – inspektor UG
e-mail: m.rolka@gminagrybow.pl
godziny pracy: poniedziałek - piątek: 7.15 – 15.15.
X. PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
1. art.30 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.:Dz.U. z 2020 r. poz.293)
2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j.:Dz.U.2020 poz.256).
XI. DATA OSTATNIEJ AKTUALIZACJI: 22.04.2020r.
Do pobrania:
IR-01-1 Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z MPZP - plik .pdf