KARTA USŁUGI IR-08
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
I. OPIS FORMY WYKONANIA USŁUGI:
Czynność administracyjna - nadanie numeru porządkowego.
II. WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW LUB ICH KOPII NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA USŁUGI:
1.Wniosek właściciela ( współwłaściciela ) o nadanie numeru porządkowego nieruchomości
Wniosek może być sporządzony samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza dostępnego na stronie internetowej urzędu oraz w pokoju nr 16.
Do wniosku należy dołączyć:
- załącznik graficzny obrazujący usytuowanie budynku istniejącego dla którego ma być ustalony numer porządkowy - kopia mapy ewidencyjnej, kopia mapy zasadniczej, kopia mapy z inwentaryzacji powykonawczej budynku,
- załącznik graficzny ( np. plan zagospodarowania działki lub terenu ) obrazujący planowane usytuowanie budynków prognozowanych do wybudowania lub w trakcie budowy, dla których mają być ustalone numery porządkowe.
III. RODZAJ I WYSOKOŚĆ OPŁAT ZWIĄZANYCH Z WYKONANIEM USŁUGI:
Zawiadomienie o nadaniu numeracji porządkowej – nie podlega opłacie skarbowej.
IV. INFORMACJA DOTYCZĄCA MOŻLIWOŚCI SPRAWDZANIA STANU SPRAWY:
Stan sprawy można sprawdzić:
- pod nr telefonu 18 448-42-20, 18 448-42-21
- osobiście w siedzibie Urzędu, pok.16 .
w godzinach pracy :
poniedziałek –piątek 7.15 -15.15
V. INFORMACJA DOTYCZĄCA SPOSOBU ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Drogą pocztową lub bezpośrednio na dziennik podawczy Urzędu Gminy Grybów, pok. 2-parter.
VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA FORMY ODBIORU DOKUMENTU KOŃCZĄCEGO POSTĘPOWANIE:
Odbiór zawiadomienia następuje :
- osobiście przez wnioskodawcę lub upoważnioną osobę,
- pocztą na wskazany przez wnioskodawcę adres.
VII. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 7 dni od daty złożenia wniosku. Do wyżej określonego terminu załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
IX. OPIS TRYBU ODWOŁAWCZEGO:
Nie przysługuje.
X. JEDNOSTKA /OSOBA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE:
Referat Infrastruktury i Rozwoju
mgr inż. Emilia Rola – inspektor UG e-mail : e.rola@gminagrybow.pl
mgr inż. Joanna Szczepanik - podinspektor e-mail: j.szczepanik@gminagrybow.pl
mgr inż. Anna Matuła - podinspektor e-mail: a.matula@gminagrybow.pl
godziny pracy: poniedziałek - piątek: 7.15 – 15.15.
XI. PODSTAWA PRAWNA WYKONYWANIA USŁUGI:
1.Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2020 roku, poz. 2052 z późn. zm. ).
2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów ( Dz. U. z 2012 roku, poz. 125 )
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o płacie skarbowej ( tekst jednolity Dz, U. z 2020 roku, poz.1546 z późn. zm. )
XII. DATA OSTATNIEJ AKTUALIZACJI: 23.03.2020 r.
Do pobrania:
IR-08-1 Wniosek o nadanie numeru porządkowego